sjuk

Jag är fortfarande sjuk, vad ska man säga ? :)
Väldigt glad för att jag inte går i skolan och har lov just denna veckan, hade vart grymt surt att vara sjuk då.
Jag är också väldigt glad för att det inte är nästa vecka jag blev sjuk för då är det ju Gbg horseshow.
Fan va positiv jag är mitt i allt :D

I morgon är jag inte sjuk längre!
Skönt att kunna vara sin egen boss och bestämma själv, så i morgon som sagt.. då är jag inte sjuk längre, för det har jag faktiskt inte tid med!

Kommentar om detta inlägget; http://asiwant.blogg.se/2012/february/nu-bubblar-det-over-snart.html#comment

Postat av: Emelie :)
nu blev jag nyfiken! :)

-
Precis det som var meningen ju.. :)

SneekPeek ?

jag kan väl säga att en sak har med han här att göra..


lite har med denna att göra..


jaja, ni kommer få veta snart iaf, jag lovar!

Nästa vecka är det Horseshow som sagt, kommer gå på showen på torsdagen men kommer att vara där och jobba flera dagar, kanske alla.. så vi ses väl där antar jag?

/Kram Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0