nu bubblar det över snart..

Nu kan jag snart inte vara tyst längre.. det bubblar över när som helst!
Jag sitter som på nålar, har så GRYMT mycket spännande saker som jag VILL berätta för er!!!
Jag vet dock att det bara är att hålla tyst tills alla kontrakt är skrivna, allt är helt 100 % sen kommer jag skrika ut allt skoj som kommer.
År 2012 kommer med all säkerhet att bli ett av de bästa åren. Eller rättare sagt en start på många grymma år framöver!

Tänk att sitta här sjuk, febrig och äcklig och bara le för sej själv, för att allt kommer bli så grymt! :)

4 stycken roliga grejjer som kommer hända och en som är.. lite rolig och jobbig också :/

Ibland är det roligt att vara jag!


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

nu blev jag nyfiken! :)

2012-02-14 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0