vadskajagskriva och hund

söndag nu då.. trött! blir nog en slappisdag idag tror jag.

Luddes sår läker jättefint. La om bandaget igår igen och benet är fortfarande kallt och fint.. han får nog ha bandaget ett tag till så han inte trampar upp såret bara. Sitter så himla dumt bak på ena ballen.

Tänkte ta en lite off-dag efter en tuff helg och så kör jag igång på 100 nästa vecka (imorrn).

Trodde aldrig att jag skulle skriva detta men jag är så sjukt sugen på att skaffa hund.
Jag förlorade min hund Hugo i oktober 2010 pga akut magomvridning. Han var en Grand danois på 10 år så dom tyckte inte att det var värt att operera honom.. eller vi valde själva att vi ville ta bort honom. Han hade börjat få ont av åldern, ont i leder osv så det hade inte varit rätt att operera honom.

Trodde aldrig att jag skulle vilja ha en ny hund men jag börjar faktiskt känna för det igen..
Jag och Tobbe har pratat om det och jag vill absolut ha en likadan hund medans Tobbe nog vill ha en lite mindre, fast jag får bestämma..
Vi ska iaf vänta tills framåt våren när Othilia blivit lite större och vi ev. börjat fixa ett annat boende.

Skulle gärna ha en tigrerad precis som Hugo var men e rädd att det blir för likt..


mamma och hugo <3

Trodde som sagt aldrig att jag skulle vilja ha hund igen för det tog så grymt jävla hårt på mej att förlora honom så om ni bara visste..
Jag tror inte att folk märker sånt på mej, jag är bra på att hålla saker för mej själv.
Jag är väldigt privat som person tror jag. Med mina närmsta kan jag vara jättekänslig och klen men folk som inte känner mej så bra tror nog att jag är ganska kall tror jag :)

Vi får väl se.. jag har iaf orkat börja TÄNKA på det.



min finaste vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0