torsdag = bra dag!

jamen eller hur?? vem har påstått något annat??

Tobbe har jobbat natt, sovit lite.. åkt och gymmat och kom hem och toh pissregns-promenaden <3

Nu kan väl dagen bara fortsätta bli bra eller hur?

Mina föräldrar är på Secret Mission i Danmark i några dagar.. känns lite som när man var 15 år och föräldrarna åkte iväg över helgen. Det blir ett sånt där busigt pirr i kroppen ni vet när man bara måste göra något, något alldeles galet busigt som man inte får :)

FAST jag är ju vuxen nu, jag är mamma, tvärgammal, mossig, rynkig..
Ibland får jag faktiskt ta mej i kragen och berätta det för mej själv, jag tror ju fortfarande att jag är 15 år :D

Men liiite busiga måste nog ja och othilia vara ändå..  vi ska nog komma fram till nåt bus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta :) kan inte du lägga ut lite ridfilmer, när du rider? :)

2012-01-13 @ 09:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0