Mina hästar 2012

Nytt år, nya möjligheter och framförallt Nya Mål att nå!

Dom som jag ska nå mina mål med och som jag har med mej detta året är;

MONDEO K




född -94
165 cm
e: Libero H 
ue: Voltaire

Meriter: Gått upp till 140 hoppning. Börjar bli lite gammal.. fyller 18 i år! Har haft lite känningar i haserna bak så målet är att få honom att vara fräsch så länge det går och långsamt trappa ner till en nivå där han trivs.

Blir alltid kvar på gården!

 




Mailord QRE




född: 09
e: Jaguar Mail
ue: Quite Easy

Meriter: inte så många än :) är sadel och tränsvan och kommer ridas in med sikte mot 3-års och sedan championat!


Chick Hicks K



född: 09
e: Callahan VDL
ue. Corland

Meriter: inte så många än :) är träns och sadelvan och ska ridas in! Förhoppningsvis blir det 3-års även med honom men han håller på och växer som en tok just nu så vi får se hur det blir med det. Annars blir siktet på championaten som 4-åring.


ZWEVER



född: 04
e: roy M
ue: Waterman

Meriter: sent tagen pga sin storlek, gått lite lokalt och gör det bra! kan hoppa hus! Kommer ev. att bli till salu!


Your Majesty



född: 00
e: Akinos
ue: Masetto

Meriter: tävlad endel lokalt. modig och tuff häst! kan säkert gå långt om någon lägger tiden på honom. Tyvärr har jag inte den tiden och mitt val har landat på honom.. Han är TILL SALU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0