Me <3 Jeffrey

Har ett par Jeffrey Campbell lita som är världens underbaraste skor, bästa köpet!
MEN är såå sugen på att köpa ett par JC lita spikes.. vet dock inte om det är värt det.
Dom är slutsålda överallt men ett ställe i England får hem den 10 feb..

JC Lita, dom som jag har!





Skulle säkert kunna få en tusenlapp iaf för dom jag har men tror att träklackarna kommer hålla i sej och vara moderna i vår också så vill egentligen behålla dom.


JC Lita Spikes, SOM JAG SKA HA!



skulle ha köpt dom i höstas men tyckte det va lite mycket pengar just då, hade köpt endel annat och så.. sen hade jag nästan föträngt dom tills Tobbe frågade varför jag inte hade köpt "spikskorna" haha sötast <3

hummhummm stora funderingar på en tisdag sådär.


Kommentarer
Postat av: cathie

Dom är riktigt snygga, dock lite vääl dyra :P

2012-02-02 @ 13:17:52
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0