Lugn morgon = busy kväll!?!

stämmer nog.. har latat lite på morgonen så kommer få fullt upp till kvällen men man måste ta det lugnt ibland också!

Ska rida Tora till kvällen, kommer nog bli grymt kul, som alltid. Har DU någon häst där hemma/ favorithäst som alltid får dej att rida runt med ett leende på läpparna?
Tora är sådan!
Jag köpte henne som 3-åring och red in henne själv.
Vann 5-årschampionatet i hoppning
2:a i 6 årschampionatet i hoppning
Placeringar i Nationella Msv

* Ja kommer alltid skryta om mina hästar, det stör nog endel.. folk får lära sej leva med det! Misstro inte och tro att jag skryter om mej själv, för det är det värsta jag vet *




Efteråt så ska Mondeo och Chick tas omhand och Luddes sår ska läggas om IGEN. Blir nog sista gången jag lägger om, ser det bra ut får han gå utan sedan <3

Kanske så kommer inlägget om "stämplar" under kvällen.. måste gå igenom det och kanske rensa lite. Det är så lätt att man är lite för privat eller "för" kanske man inte ska säga för det är väl det som en blogg handlar om.. men jag ska se vad jag vill och inte vill ha med.. men det kommer, promise!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har det.. ;)

2012-01-31 @ 14:15:22
URL: http://jonnnissalmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0