Låt ingen tala om för dej att du inte kan!

När jag tränar folk och även när jag själv är iväg och tränar så hör jag folk säga -Jag kan inte!
Det är det värsta jag vet.. vad har fått dej att tro det? och dessutom innan du ens har försökt?

Det finns bara en sak som är värre och det är när ANDRA talar om för någon att -DU kan inte!
Då ser jag rött, jag lovar!

Man kan inget från början, man LÄR sej däremot precis vad man vill och det är bara du själv som sätter gränserna.

Jag är jättedum med det där och har alltid varit. Jag har alltid velat kunna allt innan jag ens testat det.. jag tyckte det var pinsamt att visa att det var något jag inte kunde.
Jag umgicks endel med äldre när jag var yngre och tränade även ihop med äldre. Och jag ville naturligtvis vara lika bra som dom.
Jag vet inte hur många timmar jag har övat och övat och övat hemma i smyg bara för att kunna lika bra som dom som var äldre.
Idag skulle jag kalla det jävlar anamma och det gav ju faktiskt resultat.

Låt aldrig någon tala om för dej att du inte kan, har man bara viljan så klarar man allt.
Jag red upp till La hoppning med placeringar på en ponny som var korsning shettis/islandshäst och som alla skrattade åt när jag kom ut på tävlingar med.
Vi representerade göteborgs och bohuslän i en stor ponnytävling son hette Hippokampen som fanns då.

Låt aldrig någon trycka ner dej, tala om för dej att det där klarar du aldrig..
Se det istället som en sporre och bevisa för alla att det var just det du kunde.


Var inte rädd för att drömma STORT, inget är omöjligt.. låt ingen få dina drömmar att låta dumma!


Saker kan verka helt omöjligt men när du väl har klarat dom så var det helt plötsligt världens lättaste grejj.
Inget är svårt när du kan det!

OM du skulle misslyckas.. skäms inte för att erkänna det!

Det finns alltid dom som vill sparka på den som ligger så var snabb upp på fötterna.
Backa tillbaka.. ladda! Och kom tillbaka tusen gånger starkare.





LÅT INGEN TALA OM FÖR DEJ ATT DU INTE KAN FÖR DU ÄR GRYMT BRA OCH UNIK PRECIS SOM DU ÄR!







kram Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome inlägg :D

2012-01-27 @ 20:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0