lalalalalala

La precis en trött liten Othilia <3
Sitter och kollar runt lite, bloggar, fb.. lite musik i öronen.

Ska ut och lägga om bandaget på Ludde strax. Väntar bara på att mamma ska komma hem från jobbet så hon har koll på att inte Othilia vaknar.
Hoppas att det ser bra ut för han vill inte stå inne längre, han va lite kinkig på mej redan igår för att han var inlåst :/

Elina (en tjej som har sin pålle hos oss) och ja pratade musik härom dagen och jag vet verkligen inte vad jag lyssnar på för slags musik, jag lyssnar verkligen på ALLT!
Mest på RnB men jag kan lyssna på pop, rap, rock, ballader, svenskt, fjortismusik ( aj, där fick jag en stämpel ) osv osv
Det där med stämplar kommer det ett inlägg om för det är något av det värsta jag vet. Och det retar folk något grymt om man inte bryr sej.

trallallala trallallalaaaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh de låtarna är jättebra :D När kommer inlägget med stämplarna? Fattar inte riktigt vad som menas, därför vill jag läsa!

2012-01-30 @ 12:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0