Göteborg all day!

äntligen hemma nu! Jag och othilia har varit i Göteborg med översköna Linda hela dagen <3
Kikat affärer, fikat och prmenerat runt.
Vid halv 6 var det en trött mamma och Othilia som tog tåget hem igen.
OCH jag köpte världens goaste, skönaste, snyggaste vantar! Tummvantar i skinn, astjocka! Det gillar vi skarpt!

Nu ska jag ut och kolla till min fina Ludde som gjorde sej illa i hagen igår :(
Förhoppningsvis ingen fara men vi ringde hit våran veterinär iaf, vi är lite sjåpiga med våra hästar. Han trodde inte att det var någon fara utan lindade snyggt ihop honom, ordinerade boxvila i 2 dagar och sen ska bandaget bytas så får vi se hur han ser ut. Plutthästen <3

Ikväll kommer inlägget om Mondeo. min fina Mondeo!


Linda och Othilia chillar på SoHo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0