still sick :/

fortfarande sjuk, grymt frusterande när man vill göra en massa men det blir nog till att hoppa jobbet med hästarna idag också :(

Allt är så annorlunda sen jag fick Othilia..
Förr struntade man väl i om man va lite sjuk, man gick ut och red igenom hästarna och sen slängde man sej i sängen framför en bra film.
Jag kommer ihåg hur petig jag var med mina ponnyer. INGEN fick ta hand om dom ifall jag blev sjuk.. pappa åkte ofta med och mockade om jag var dålig men jag red alltid, i alla väder, hur dåligt jag än mådde. Hästarna skulle få sin motion och skötsel.

Idag får jag försöka vila så mycket jag kan så att jag orkar att ta hand om Othilia. Försöka ta det så lugnt det går så att jag blir frisk snabbare.

Kontrollfreaket har fått släppa kollen :)

Läskigt gamla bilder.. :)





Och FÖRESTEN!!!
Igår på alla hjärtans dag så firade mina föräldrar silverbröllop, heter det så..?
Dom har varit gifta i 25 år iaf :)
Grattis till världens bästa mamma och pappa!!


Den bilden blir dom nog jätteglada för men hade ingen annan.. :)
Nu ska jag och förkylningen masa oss ut på promenad med Othilia!!
Kanske hörs vi sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0