slappis

Har haft en jättemysig dag idag.
Varit i Kungälv med älsklingen. Tog en promenad och myste runt lite, passade på att springa in och sola lite medans Othilia sov. Det Behövdes verkligen, jag har inte solat sen i somras så jag är läskigt vit. (inte lika läskigt vit längre).
Ny vecka i morgon = nya möjligheter!
Denna veckan ska jag;

* Försöka träffa lite vänner jag inte träffat på länge, som betyder så mycket <3
* Spendera så mycket tid som det går med mina älsklingar <3
* Sätta full fart med mina unghästar igen, Ludde är frisk igen!
* Fortsätta sätta igång Mondeo
* Kolla runt lite på en ny lastbil och ev. åka och kolla på någon om vi hittar nån som verkar bra
* Fortsätta jobba fram ett kontrakt på en superrolig grejj som ni snart får veta

Som jag skrev så ska vi/ måste vi köpa ny lastbil men det är ju värsta djungeln det där, absolut när man inte är helt hajj på sånt där. Att dom sen kostar allt ifrån 300 000 - 4 milj är ju en annan femma.
Så billig som möjligt och så GRYM som möjligt, någon som har tips?
Och INTE typ nåt skumt märke, byggd i Polen.. haha aa ni vet.

Typ nåt sånt här vill jag ha!

eller

eller


Snälla tomten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0