Planer för bloggen!

Nu när jag har haft lite "sjukledigt" ifrån stallet har jag haft lite tid att fundera!
Jag kommer inom en snar framtid att gå tillbaka och blogga på min gamla blogg. Jag la den lite på is när jag var gravid för det kändes lite fel att skriva på en ren hästblogg när jag inte ens red.

Jag ska börja fräscha upp den gamla bloggen lite i taget och kommer publicera dubbla inlägg ett tag, alltså både här och på den gamla tills den gamla är färdig.
Ska kika lite på om jag kan få med mej lite inlägg ifrån denna bloggen och aa.. ni förstår!
Jag ska grejja lite med den :)
Hemsidan håller också på och fräschas upp!
Men jag säger till när det händer grejjer of course, jag kommer inte bara att försvinna! :)

Lördag idag och allmänt mys på det!
Jag börjar bli bättre, inte någon feber utan bara allmänt äcklig.



Två bilder från en unghästtävling med Sniff, vet inte om ni har sett dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0