nyttig?

Nu ska jag verkligen försöka att ge det en ärlig chans, jag ska vara nyttig. Äta lite bättre osv.
Jag äter så grymt onyttigt så om ni bara visste :)
Lätt ett par chokladkakor om dagen, en massa smörgåsar istället för riktig mat..

Jag borde egentligen kunna göra det hur lätt som helst, eftersom Othilia alltid får bra och varierad mat. Jag skulle ju bara kunna äta som henne. TYP, ni fattar grejjen.
Men så har man fullt upp hela tiden, stressar runt mellan en massa saker som ska göras.
När Othilia sover så försöker jag hinna med så mycket som möjligt = jag tar en chokladkaka/ några smörgåsar i handen och skyndar ut i stallet.

Måste bara bryta sockersuget.. åt havregrynsgröt och drack juice till frukost. Jag VET att vi har choklad hemma och nu klättrar jag nästan på väggarna.

Ändå värre är det ju att jag är en sådan som kan äta i stort sett vad som helst utan att gå upp en massa i vikt. Hade jag gått upp en massa så hade jag haft en anledning till att bryta mönstret, liksom en spark i baken.
Men nu ska jag göra det här för MIN skull, för det är faktiskt inte bra att en massa skit som jag gör.



huh? kan nästan inte titta på bilderna..

Vet ni vad? I morgon ska jag svara på frågestunden så har ni några frågor ni vill ha med så släng in dom. Skulle ni ha tips på något ni vill att jag ska skriva om eller ta upp på bloggen så skriv gärna det där också så kommer jag göra ett längre inlägg om det.

Nu ska jag ut och promenera en sväng med lilla hjärtat <3


//Kram Tess

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha du skulle lägga ut bilder på vågen varje vecka - det skrev du inte ;)

2012-02-06 @ 12:13:37
URL: http://jonnnissalmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0