@ Luddes rygg!

jupp! hängde på Ludde idag, första gången sedan han skadade sej.
Inga problem, Cool Kille helt enkelt! Snart är det dags att kravla sej upp på ryggen och sitta lite.

Longerade Chick lite. Hade hoppats på att kunna hänga på honom för första gången idag men får vänta ett par dagar till. Han är inte riktigt mogen för det än. Det är så liiite kvar men det fattas en liten bit till innan jag vill börja hänga på honom.

Det är ju så, även om båda två är lika gamla och hanterade lika mycket så kan man sällan gå helt i samma takt med två unga hästar. Även om jag vill ha dom hyffsat i fas med varandra så måste jag se till deras olika personligheter osv.

Mina lill-prinsar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0