idag!

FYFAN va kallt det har varit idag!!!
Va ute och hade en hoppträning nu i eftermiddag och höll seriöst på att dö så kallt var det.

Egentligen skulle Ylva ha haft träningen och jag skull ha varit i Båstad på secret mission men.. det kom en sak mellan så jag skjuter på Båstad en vecka istället.
Tråkigt att ha så mycket hemlisar för er som jag inte kan skriva ut här men DET KOMMER, jag lovar!
Vi håller på med en ganska stor grejj men runt slutet av februari så kan jag berätta mer.

Det var busiga och slarviga hästar idag på lektionen men tjejerna kämpade och var jätteduktiga. Nu är snart tävlingssäsongen igång och jag tror att det kommer att gå super för dom.



Johanna och Ebba, två av "mina" duktiga tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0