dagarna som kommer..

Ikväll blir det ju stallet och fredagsmys med tacos och godis bara..  aa just det! Jag har inte ätit godis på hela veckan och ätit jättenyttigt. OBS! att jag INTE bantar, det är jag jätte emot. Jag förstår faktiskt inte att man utsätter sin kropp för sådant om man inte verkligen behöver. Är man normalviktig så räcker det att man äter rätt och rör på sej lite mer i så fall, man ska inte äta mindre bara bättre!

Nu gled jag ifrån ämnet :) imorgon har jag hoppträning för juniortjejerna. Jag har en visning på en häst och ska även hinna med mina egan pållar = tufft!

Söndagen ska vara för mina hästar. Planen är att klättra upp på unghästarna, spännande! och rida Mondeo!
Ev. är det tävling på söndag.. lr aa en pay&jump som tjejerna vill att jag åker med på, isåfall så tar jag nog med mej Zwever.

Tisdag blir det Båstad som skulle ha varit förra helgen, remember? Kolla på en lastbil och en liten hemlis..

Ska ladda upp med lite roligare inlägg till er under helgen och ni ska få hänga med så mycket det går!



sommar någon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0