äntligen..

vart och hämtat lite grejjer jag beställde i veckan :) hinner inte ta kort på det nu men va bl.a en jättesöt "jumpsuit" till Othilia.
Tycker det är jättebra att OnePiece blev så populära för nu kan man ju köpa Jumpsuits överallt. Till barn är det jättemysiga och praktiska kläder så Othilia har flera stycken sådana. Man slipper dra något över huvudet ( är inte så populärt alltid) och det går snabbt att ta på iom dragkedjan.
Till personer över typ 12 år..? njaaa.. då går det nog bort faktiskt. Om ni frågar mej :) Iaf ute bland folk, hemma framför tv:n är en annan sak!



Klickade hem ett par nya jeans också. Ett par vanliga mörka.. såg att mina mörka favvisar började tappa färg och ett par mörka jeans är liksom ett måste i garderoben och dessa satt dessutom GRYMT snyggt!



Nu ska jag / borde jag städa.. funderar på att ta en glass istället!

Vi hörs sen, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0