torsdag

torsdag idag, snart fredag :)
va ju iväg och kollade på en transport i förrgår, jättefin! En Cheval Liberte Gold grand comfort

Får se om vi köper den.. av dom som vi kollat på så verkar denna ha den bästa komforten för hästen och det är ju det absolut viktigaste. Att den är snygg är ju inte direkt fel heller :)

Idag ska jag och Tora åka iväg en sväng till en liten tjej som ska provrida henne.. vi får väl se, hoppas att dom kommer överens.
Det ligger inte så långt bort och det skulle vara jättekul att få ha Tora så nära hemma så att man kan kolla på träningar och tävlingar.
Skulle det inte funka riktigt så har jag några till som jag ska prata med och kanske lägga ut någon annons också.. vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Finaste hästen! ;)

Bara att skicka ner henne till mig saknar henne haha ! :)

2011-09-23 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0