liseberg

hihi vi var på liseberg igår :)
Othilia tyckte att det va jättekul, supermysigt att få sitta på armen och åka runt och titta på en massa spännande hela dagen.
Vi vann en massa nallar och en BIG marabooouuu chokladkaka och en plopp, en massa gott helt enkelt!
Åkte den där nya saken också som alla har försökt lura i mej skulle vara läskig.. så där sitter man och förväntar sej att få världens åktur och så tuffade den lugnt uppåt och släppte ner oss och sen va allt slut och den köade man 30 min för, tack för den du! Tyckte den var supertråkig faktiskt. Balder är lätt grymmast!
 
Jaja, Othilia och Tobbe är ute och prommenerar och jag ska ut och rida Tora.. imorrn ska jag och Tora iväg på en träning men det är inte jag som ska rida.. spännande!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfin bild! :D

2011-09-20 @ 16:15:53
URL: http://jonnnissalmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0