jag lever!

men jag är grymt förkyld!!
har verkligen inte pallat att uppdatera här, har legat som en överkörd snigel och vart förkyld sen i fredags, Tack För Den!!!!
Har fått lägga all min kraft på att ta hand om Othilia och sen stupat i säng när Tobbe har haft henne :)
känns mycket bättre idag och ingen feber så nu är vi påväg uppåt igen!

Jag vet att jag har lovat typ 150 ggr att skriva det där inlägget om Tora, många frågar och JA, det kommer! och det kommer att bli lååångt..

På tal om Tora så har jag lite planer för henne men jag ska klura lite till på dom innan jag berättar.. men jag kanske inte ska sälja henne om vi säger så :)

Ukkie ska till Slöinge på återkontroll med sin käke på fredag, hoppas allt ser bra ut!




vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0