glad :)

Hej alla! Hoppas att alla har en grym dag, min är d iaf! Som dom flesta dagar faktiskt. Antingen är jag väldigt lattroad eller så har jag d väldigt bra, skulle gissa på d sista:) På söndag kommer mina hingstar hem från skara, SOM jag har längtat!!!! Det händer SÅ mycket spännande just nu som jag önskar att jag kunde berätta.. men vill/ får/ bör inte säga något förens allt är hundra och det kan ta lite tid. Othilia är underbar, sötast.. Bäst! Hon sitter själv nu, man får självklart sitta bredvid ifall hon vinglar till.. men hon är så go och duktig och får beröm ovetallt, hjärtat. Jag har ridit Zwever lite och det går kanon! Tora går bra som alltid. Men ska bli jättespännande att träffa Chick o Ludde på söndag. Ha d bäst, vi kanske hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0