fredag

Hejhej längesedan igen.. men ja har alldeles för mycket att göra :) Fick ett mail från några vi känner igår där det bla stog " läser din blogg ibland, du verkar inte ha så många att rida just ny, har en 3 - åring som vill ridas in :D " Jag kanske inte skriver om så mycket häst i bloggen.. men jag har så det räcker och blir över :) jag rider tora just nu och letar ny ryttare till henne. Jag ska börja rida Zwever, helst typ igår! Mondeo måste sättas igång.. mina två hingstar kommer hem om någon vecka och dom ska ridas in.. sen ska jag ev. rida igång ukkie för försäljning.. SÅ jag har allt lite att göra :) Funderar på att låta tora gå go-ponnyn.. men måste anmäla IDAG i så fall. Så nu vet ni lite.. om ni fatta mitt svammel. (skriver på mobilen och är ute och går med othilia i vagnen) tur att man är tjej och kan göra många saker samtidigt. Ha d bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0