måndag

måndag idag igen nu då.. jag och othilia är ensamma som vanligt på veckodagarna.. jättemysigt men lite ensamt ibland.
Othilia ligger i babygymmet nu så jag får snabba mej lite, tålamodet är sådär :) hennes alltså..

Igår var tjejerna och hoppade Bohuscupen, dom var jätteduktiga allihopa.

Alla red felfritt i laget!!

I laget red:
Sara / Jikas Vindruva
Johanna / Jackpot
Lindy / Sörbys Torina
Ebba / Candy

Egentligen skulle Emelie och Yana varit med men Emelie är i Polen så därför fick Lindy och Torina hoppa in.
Torina har haft en lång igångsättning och är helt igång så det ju roligt att hon kan få komma ut och vädra sej lite även om hon tycktes undra vart hindrena var någonstans :)

Tjejerna var superduktiga och jag ska se om det kanske kan komma film senare också för jag fick inte kort på alla tyvärr..

Lindy och Torina fick även individuell placering i stilbedömningen :)

nu tycker othilia att det räcker verkar det som:)


Kommentarer
Postat av: ebba

hejj <33



undrar om du har fler kort på mig ? :) skulle va jätte kul isf att få dom ;)

2011-05-17 @ 20:18:49
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0