snö

vad sjutton hände?? igår trodde man att våren var påväg och nu sitter vi här med världens snöstorm.. inte roligt undrar när detta ska sluta egentligen?

Sitter och försöker planera våren så bra det går med hästar och grejjer, inte så lätt när man inte riktigt vet hur det blir med allt. Får försöka lägga upp en plan och helt enkelt vara beredd på att göra lite ändringar i den längs vägen.

MONDEO- tyvärr orkar jag inte riktigt med honom nu det sista. Naturligtvis så blir han pysslad med som vanligt men jag orkar inte riktigt hålla igång honom. Funderar lite på att skicka honom på semester, vad tror ni han hade tyckt om det?
Nämen det finns ett antal spa- anläggningar för hästar. Jag försöker hitta något bra där dom har stor bassäng så han kan få möjlighet att simma varje dag. Tänkte att det kunde vara ett jättebra sätt för honom att bygga upp sej på efter skadan och kanske är jag lagom igång för att börja jobba honom sen.
Ska försöka komma ihåg att kolla med hans veterinär nästa gång vi ska dit om han tror att det skulle kunna vara bra för honom.

CHICK & LUDDE- Ska jag hinna jobba med lite innan det blir betessläpp för dom. Så det inte blir två vildingar som kommer hem.

Jag har fått lite frågor på mailen osv angående bl.a om vi kommer ta in några ponnyer för utbildning till våren och jag får nog faktiskt återkomma med det för jag vet inte riktigt. Vi ska först och främst försöka komma ner lite till i antal med våra egna och sen ska vi lägga ganska mycket tid på att fräscha till anläggningen.
Men vi behöver ju BRA VÄDER!!

Hittade denna bilden på Ylva och Rabbe. Den är tagen i mars-april.. kan vi få såpass väder iaf så hade det inte varit fel.


Den 2 Juni förförra året..

GE OSS SOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit hur stor är den skimmeln och hur liten är ryttaren :O:O

2011-03-10 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0