nu ere kväll

har hunnit med allt grejjs som jag ville hinna göra så nu kan det få vara kväll om det vill :)

har suttit och kört ett fotbad och filat och grejjat så nu har jag världens finaste fötter :) Tobbe skulle gjort det när han kom hem men jag har inte så mycket att göra på dagarna nu så blir såå rastlös och han blir nog inte ledsen när han slipper :) Att nå fötterna var dock svårare än jag hade tänkt mej haha

Idag är det ju den 10 mars, det datumet som bebisen är beräknad till att komma.. men hon verkar trivas bra där hon är så vi får väl se när det är dax..
Nästan alla som väntar första barnet går över tiden så jag har varit helt inställd på det, hade hon kommit för tidigt hade jag nog blivit överraskad däremot. Det är lite olika i olika delar av Sverige hur långt över tiden man låter bebisen komma men mellan 2-3 veckor över tiden brukar man låta det ta innan man isåfall sätter igång förlossningen så det är bara att vänta och hoppas att hon snart vill komma ut.
Jag föddes 1 vecka för sent och endel påstår att det lite kan gå i arv om man går över tiden eller inte så vi får väl se, det kanske blir 1 vecka över tiden nu med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0