måste fuska lite

japp, jag måste fuska lite med listan. Jag skulle ju har skrivit om Yana idag hade jag tänkt men jag hade inga filmer på henne på datorn och då blir det väl lite tråkigt och jag har ingen tid till att lägga in några just nu heller..
Det är så himla dumt för vi har två sorters filmer när vi filmar på tävlingar, den ena går jättelätt att lägga in medans den andra funkar inte för datorn hittar inte dom. Tyvärr så ligger bland annat championatsfilmerna på en sådan dum skiva men jag ska se om jag kan lyckas med något smart så jag kan lägg upp dom. Hon är ju så fin!!
Jag gör helt enkelt så att jag flyttar om lite och lägger henne ett par dagar längre ner så jag får lite tid på mej :) och så tar vi något enkelt nu medans jag ändå väntar på att köttfärsen till tacon blir färdig, erkänn att jag är effektiv ? :)

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min familj
Dag 03 - Min kille
Dag 04 – Första kärlek
Dag 05 – Min favorithäst
Dag 06 – Den värsta avramlingen
Dag 07 – Min första favorithäst
Dag 08 – Torina
Dag 09 – Min drömresa
Dag 10 – Om jag vann en miljon
Dag 11 – Såhär ser jag och min häst ut på tävling
Dag 12 – Min favoritponny (yana)
Dag 13 – Candy
Dag 14 – Det här vill jag
Dag 15 – Den finaste hästen
Dag 16 – Mondeo, varför jag köpte honom och gillar just honom
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Mina rädslor
Dag 20 – Min favoritplats
Dag 21 – Det här saknar jag
Dag 22 – Mina ambitioner
Dag 23 – Min dag i bilder
Dag 24 – En gammal bild på dig själv  
Dag 25 – En person som alltid ställer upp för dig
Dag 26 – En bild som du alltid skrattar åt  
Dag 27 – En tokig bild
Dag 28 – En bild som du aldrig lagt upp
Dag 29 – En bild på en konstig tid i ditt liv
Dag 30 – En bild som påminner dig om gamla tider


Dag 04 - Min första kärlek

Denna var ju lätt för den svarade jag ju på redan igår, fuusk :)
Min första kärlek är min pojkvän, Tobias!
Helt ärligt faktiskt. Jag är fruktansvärt kräsen och då menar jag inte bara med utseende utan med allt.. och jag har aldrig varit riktigt kär innan jag träffade Tobbe. Så denna frågan var lätt :)




Han hatar att vara med på bild så han blir säkert jätteglad över att jag lägger upp bilder här :) så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0