lördag :)

Kom precis hem!
Har varit med älsklingen och lånat film och köpt godis och grejjer till ikväll.
Mysigt att ha lite filmer att kolla på, är så trött på dom som går på tv.. tycker jämt det är samma filmer som går.
Lånade dom här tre.. får se vilken det blir ikväll!
Ni får vet efteråt om dom var bra :)




Är verkligen jättetrött idag, vet inte varför men jaja..

Idag har vi haft lite hoppträningar hemma. Jag orkar verkligen inte med lika mycket som vanligt men alla hästarna fick hoppa fram och hoppa igenom banan 2 gånger iaf och det gick bra.

Jackpot hoppade jättefint idag, det märks ju starkare han blir, han tycker att det är enkelt och försöker inte hoppa lika mycket på fart som han har gjort innan. Han och Johanna blir mer och mer samkörda hela tiden.


Candy var lite seg men det var bara bra, hon har busat lite väl mycket med Ebba det senaste så det var trevligt att hon kunde ta det lite lugnt idag. Dom hoppade igenom banan 2 gånger och sen gav vi oss så vi fick ett bra avslut på träningen, man ska sluta när det går som bäst!

(hade ingen bild på Emelie och Yana tyvärr..)
Yana hoppar som en stjärna men det var ju ingen nyhet :) Det är jättekul att se att Emelie börjar få kläm på hur hon ska rida henne för nu går det som tåget.
Jag vet att folk som ser Yana och Torina ofta lyfter fram Torina men jag vet inte riktigt om jag håller med helt hundra..
Torina har otroligt lätt för sej och har en enorm kapacitet men Yana har något som är speciellt.. hon har en jäkla vilja och ett huvud och ego som inte går av för hackor.
Jag säger inte att hon kommer gå längre än Tora men jag är väldigt förtjust i henne. Personligen så älskar jag att rida Yana och har alltid gjort..
Jag tycker otroligt mycket om Tora också och kan inte ta fram en favorit av dom två men jag tycker inte att man ska räkna bort Yana när man jämför dom för då tror jag att man gör ett misstag.
Yana

Yana

Tora

Tora



Jag kommer inte att skriva från "listan" på helgen har jag kommit fram till, har så mycket annat som jag vill få gjort då, så den kör jag igen på måndag!


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

super fina yana och torina! :) super kul att rida yana ju så ska bara tacka dig therese! :)

2011-03-20 @ 13:00:57
URL: http://emelieperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0