funderar..

Sitter och funderar lite och passar på att skriva lite här..
Har varit ute och fixat allt med Mondeo och orkade även med att grejja lite med hingstarna. Dom är så mysiga, väldigt olika men jag kan inte säga att jag har någon direkt favorit faktiskt.

Idag är det torsdag den 17:e vilket betyder precis en vecka över tiden.. och ingen bebis här än, hon trivs nog där hon är verkar det som :)

Tobbe slutar snart, saknar honom <3

Kollade på listan, imorgon ska jag tydligen skriva om min favoritponny.. lite svårt eftersom Candy och även Tora har en "egen" dag. Så imorrn får det bli massa mys-info om Yana tror jag, ni får väl se vem jag bestämmer mej för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0