freeedag

har varit ute i stallet en sväng och grejjat med Mondeo <3 och han har fått sitt äpple!
Nu är alla Mondeos grejjer nysmorda och fina, orkade med att smörja Zwevers också men sen blev det för kallt om fingrarna så gav upp smörjandet :)
Sitter och slöar mej lite här, Tobbe kommer väl om någon timme.. då blir det tacos och film!

Kikar lite på transporter. Vi funderar på att sälja den vi har och köpa en annan.. den vi har är en av de tyngsta och största på marknaden, eller var iaf det när vi köpte den. Då red jag fortfarande ponny så jag vet inte riktigt hur vi tänkte.. Den är iaf för tung för att jag eller Tobbe ska få dra den med våran bil så därför tror jag att vi byter ut den.
Någon som har tips på en bra transport? märke, modell osv?
En begagnad runt 50 000 kr ungefär, den måste vara boggie och ha sadelkammare.. och inte väga mer än 1450 kg (totalvikt) haha har någon en favvo så tipsa gärna!!

Kommentarer
Postat av: ida

kan inte du visa några du tycker e fina istälet? :D när komemr bilderna på gården och huset?? du skulle skriva en sån där lista lovade du där man skriver om en sak varje dag i en månad typ!!!!!!

2011-03-11 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0