Dag 03 - Min kille

Min kille/ sambo heter Tobias.
Jag såg honom första gången i skolan, vi gick på samma gymnasium..
Just då var jag i ett förhållande med en kille sen några år tillbaka, jag var grymt trött på det/ honom/ allt..
Jag föll för Tobbe med en gång, eller vi föll för varandra och gick och flörtade med varandra i skolan..
Jag träffade Tobbe, dumpade min gamla kille som jag ärligt talat inte vet riktigt hur jag kunde hålla ihop med så länge..
Vi har varit ihop i fyra och ett halvt år nu, varit förlovade i 4 år.. och känt varandra i.. 5 år typ :)

Jag tror faktiskt på att det finns en "rätt" person för alla och jag har iaf hittat min <3

Innan jag träffade Tobbe så var jag som sagt i ett förhållande med en kille som.. aa jag vet inte :) Jag trodde väl att jag var kär eller nåt..
Det var först när jag blev tillsammans med Tobbe som jag förstod hur det verkligen känns att vara kär och älska någon så.
Tobbe är helt enkelt min första kärlek, och enda så klart :)




Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min familj
Dag 03 – Min kille
Dag 04 – Min favoritponny
Dag 05 – Min favorithäst
Dag 06 – Den värsta avramlingen
Dag 07 – Min första favorithäst
Dag 08 – Torina
Dag 09 – Min drömresa
Dag 10 – Om jag vann en miljon
Dag 11 – Såhär ser jag och min häst ut på tävling
Dag 12 – Första kärlek
Dag 13 – Candy
Dag 14 – Det här vill jag
Dag 15 – Den finaste hästen
Dag 16 – Mondeo, varför jag köpte honom och gillar just honom
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Mina rädslor
Dag 20 – Min favoritplats
Dag 21 – Det här saknar jag
Dag 22 – Mina ambitioner
Dag 23 – Min dag i bilder
Dag 24 – En gammal bild på dig själv  
Dag 25 – En person som alltid ställer upp för dig
Dag 26 – En bild som du alltid skrattar åt  
Dag 27 – En tokig bild
Dag 28 – En bild som du aldrig lagt upp
Dag 29 – En bild på en konstig tid i ditt liv
Dag 30 – En bild som påminner dig om gamla tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0