längesen!

har inte skrivit här på hur länge som helst ju! men tycker att det är så tråkigt att sitta inne när det är så fint väder ute och jag har en massa annat som får prioriteras först.

Har varit ute vid sommarstugan nu i några dagar iaf, jättemysigt och sjukt varmt, till och med i vattnet var det jättevarmt.

Har börjat rida Tora också och har ridit henne i några veckor. Det går helt okey, vi rider mycket dressyr. Har hopptränat henne två gånger och det går bättre och bättre hela tiden.
Skulle vart iväg till KRK och hoppat CR 90-1m hade jag tänkt men det var jättevarmt och vi hade hamnat mitt i rusningstrafiken så vi struntade i det, kanske åker vi nästa vecka istället.
Hon är även anmäld till några tävlingar under sommaren så en CR innan kanske hade varit bra. Jaja jag tar varje dag som den kommer, vägrar planera allt för mycket nu, det är faktiskt sommar :)
MEN jag ska försöka uppdatera lite mera här också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0