idag

go´morrn!
Tobbe är ute med Othilia så jag snabbar mej att slänga in lite här :)
Red Tora igår, hon va lite busslarv sådär men ändå söt. Idag blir det dressyr/ markarbete och i morgon ska vi iväg och hoppa lite så att hon får träna lite innan tävlingarna..

Jag fyllde år igår, fick en massa fina grejjer!
JW-ridbyxor
vit mössa till Yana
ridhandskar
två klänningar
nya stövlar
lite till Othilia
2 halsband
linnen
massa godis
tavla
biobiljetter
+ en massa annat

Micke är äntligen tillbaka från semestern så Mondeo ska dit på undersökning på torsdag, hoppas att min gamle prins mår bra..
För dom som inte vet det så har Mondeo lite pålagringar på haslederna bak, väääldigt lite dock. Dessa kan givetvis inte försvinna men med hjälp av lite annan verkning bla så man får en annan vinkel på haserna så hoppas vi att det ska kunna funka men det är ju en gammal häst så vi får väl se VAD han kommer hålla för. Kanske inte för att hoppa dom klasser som jag vill men då får jag väl rida dressyr eller nåt, man säljer inte en kompis.. Det skulle ju vara tokigt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0