trööööööött

har vankat runt på stan hela dagen idag, kom hem för typ 1 timme sedan och är trött.
Har lyckats få endel gjort iaf så det känns skönt :)
Har köpt lite bebisgrejjer så nu är det inte så mycket kvar tror jag. Kan vara skönt att känna att det mesta är klart så man bara kan luta sej tillbaka och slappna av.
Vagn, säng och en hel del kläder har vi haft sen innan. Har köpt lite söta bäddsett och täcke/ kudde, lite småkraffs som behövs och ett babyskydd (bilbarnstol). Man kan hyra babyskydd och även köpa begagnat men det kändes inte helt säkert, man vet aldrig vad dom har varit med om innan. Dom kan vara krockade osv så kändes bäst att köpa nytt.
En sån här köpte vi fast en helsvart.. En Akta Graco..


Är så himla mycket rea överallt så det kliar riktigt i fingrarna när man går runt i alla affärer.. men jag bestämde mej redan när jag blev gravid att jag inte skulle lägga pengar på en massa mamma-kläder och det har jag hållt väldigt bra tycker jag. Jag använder fortfarande mina gamla kläder även fast det kanske blir lite lustigt ibland.
Eftersom jag inte köpt några kläder på mer än ett halvår så ska jag köpa på mej en massa snygga sommarkläder istället.
Nu kommer nog Ylva snart, ska kolla på en film och götta oss lite.
Denna ska vi se.. Ni får veta imorrn om den var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0