tjaaa

sitter och tar d lugnt.. gör faktiskt precis exakt ingenting just nu :)
Idag har jag och älsklingen varit på föräldrautbildningen. Var helt ok, tittade på film ifrån förlossningar och pratade smärtlindring osv. Utbildningen var kl 16-18 men dom drog över endel så vi fick gå lite tidigare eftersom älskling skulle till jobbet.
Dom andra skulle prata om amning också men jag får det snacket privat med barnmorskan nästa gång så det blir ju perfekt!

Det var en massa olika sorters smärtlindring dom pratade om. Alla verkade helt inne på EDA (epidural) och även barnmorskan pratade sej varm om det.
Hum.. jag som har fått för mej att jag ska klara det utan smärtlindring haha men det går bra att vara tuff nu :) Vi får väl se när vi väl är där!

Älskling är på jobbet iaf och jag ska nog sätta mej å titta klart på PUSS ( tror jag den hette). En svensk film med bl.a två av bröderna Skarsgård. Vi kollade på den härom dagen men jag somnade, tyckte inte den var bra men jag ska kolla klart den innan jag säger något :)


Får se om jag svarar på frågestunden idag, annars blire imorrn. Har svårt att sitta för länge :)
Annars, God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0