stänger ner datorn nu..

älskling ringde precis och sa att han slutar nu så han är väl hemma om typ 30 min.. vi ska iaf käka lite gott o mysa lite innan vi slocknar så får ta å pallra mej upp och fixa färdigt d sista.
ska upp tidigt imorrn! lr aa inte tidigt men jag är morgontrögis.. vi får väl åka vid 8-8.30 typ.

Först ska vi på visning på ett hus direkt på morgonen och efter lunch ska jag och Mondeo till Ale och kolla lite mer på hans lösa benbit, om den behöver tas bort eller inte..
Tur är det att Mondeo är så snäll annars vet jag inte hur jag skulle klara mej. Det är bara att öppna transporten och släppa in hästen, stänga och åka. När man kommer fram så öppnar man och släpper ut honom, värre än så är det inte :)
Så nu håller vi alla tummar och tår att han slipper operation. Det är en ganska enkel operation men det är så synd med boxvila och sövning osv om man nu kan slippa det..



Fisbullen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0