snabb update!

har inte haft tid att uppdatera i helgen.. har en massa saker att göra hela tiden nu och sen vill jag ju gärna hinna umgås lite med familj och älskling också, that´s why!
I fredags hade vi mys med film och god mat :)
Lördag var det hoppträning för tjejerna och sen fixade jag en massa annat.
Söndag var jag i Laholm och gjorde en grej.

Förlåt för att det är så mycket hemligt hela tiden nu men det är bara för att jag inte vill berätta en massa saker som inte är säkert. Inte förrens jag själv har bestämt vad och hur jag vill ha det :)
Så fort jag vet det så kommer ni också få veta! Men naturligtvis har allt flackande fram och tillbaka med hästar och framtid att göra, så mycket kan jag säga.

För att gå till hoppträningen så gick det bra för alla tjejerna tycker jag.

Candy var lite busig och hoppade och skuttade lite men Ebba fixade det bra. Hoppningen var det inga som helst problem med.
Att ha med Candy på träningar kan vara lite tråkigt ibland.. man ställer fram en övning som är ganska så svår och klurig. Så kommer den lilla gula ponnyn och latjjar igenom allt som om det var det enklaste som finns..

Jackpot som brukar gå som ett tåg var lite jobbigare än vanligt. Han hoppade fint och gjorde fina språng men Johanna fick kämpa lite med honom.

Yana fick inte vara med för hon hade dragit av sej en framsko så Emelie fick rida Tora istället.. Det var Toras första hoppträning sen hon kom hem. Hon har jobbats med bommar osv men inte hoppat något direkt. Jag vet inte riktigt vad man ska säga. Emelie var duktig och kunde inte ha ridit något annorlunda men Tora.. jag vet inte.. Hon var inte riktigt sej själv. Ända sedan hon kom hem så känner jag inte riktigt igen henne.. Det är nåt som inte riktigt stämmer men man kan inte sätta fingret på vad det är..
Jag menar inte att hon har ont eller så men det är något..
Hon hoppade fint iaf, som en raketbulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0