orkar inte sitta mer idag..

men en liiiten update från idag kan vi ju ta :)
Har varit inne på showen hela dagen.
Först var det YR finalen, roligt och spännande. Amanda Landblad vann, tycker det var jättekul hon var verkligen värd det, hon red bäst helt enkelt.

Sen var det speedklass finalen. Rolf-Göran vann Volvon, hejja Sverige :)

Sen var det Agility och gymkhana.. kollade inte på någon utav dom, var på mässan samt köpte käk då!

Sen var det världscuphoppningen, jättespännande. Angelica Augustsson vann! Tror inte någon tippade på det men det var jättekul naturligtvis.

Vi satt på rad 3 och såg jättebra men nu kommer jag inte kunna sitta på ett tag tror jag, ska nog krypa ner i sängen och slappa nu tror jag.

Köpte inget speciellt idag. Vi la till en boxskylt till på beställningen, till Nina.. pluss en mässings skylt med Mondeos namn ingraverat på som han ska ha på sin lädergrimma <3
Jag köpte ett till HL-schabrak, fick det så billigt och dom är jättebra. Har sen innan och har varit jättenöjd så det blir nog bra.

Vi har fått en massa info om lastbilar, b-kortsbilar, hinder, och stall så nu snurrar det rejält i skallen kan jag lova.

Imorrn har jag jättemycket att göra men Mondeo ska prioriteras med en massa mys också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0