Nya bloggen!

först riktiga inlägget på den nya bloggen, vad ska jag skriva nu då? kanske någon som undrar varför jag har bytt..
Min gamla blogg skaffade jag innan jag visste att jag var gravid och den har varit mer en ren hästblogg men nu är det så grymt mycket mer i min värld än bara hästar att tänka på och då kände jag för att byta helt enkelt. Visst kunde jag har ändrat lite på den gamla men jag kände för en ny!

Jag ska försöka göra denna bloggen lite mer personlig, lite mer som en dagbok där ni kan få följa med på allt/ det mesta iaf i mitt liv, inte bara hästarna.

Jag ska istället bli duktigare på att uppdatera hemsidan för er som bara vill läsa häst :)
http://www.stallcypress.dinstudio.se/

Den gamla bloggen kommer finnas kvar men jag tar ett litet uppehåll ifrån att uppdatera den! Hoppas ni hänger med här istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0