mellanlandar lite

är hemma och mellanlandar lite..

var och kollade på ett hus i morse, jättefint var det och både jag och Tobbe fastnade för det så vi får väl se vad vi ska göra nu. Det var en ny villa som vi fick lov att se innan hustillverkarna skulle lämna över nycklarna till ägarna i morgon. Vi ska alltså inte flytta ifrån gården utan om vi bestämmer oss för det så kommer vi att bygga ett likadant hus här på gården men vi har lite olika alternativ att fundera på också så vi får väl se.

Tobbe är på jobbet och jag, mamma och Mondeo har precis kommit hem ifrån Ale. Det gick faktiskt ganska så bra tycker jag nog. Dom kollade på bilderna igen och tyckte att vi ska försöka att undvika operation då den lösa biten inte ser ut att ligga ivägen för leden. Det var det jag ville höra till att börja med så det var bra :)
Annars så är han så gott som bra, inga böjprovsreaktioner eller annat.. Han spårar dock inte helt hundra så dom ville behandla höger spattled en gång till för säkerhets skull.
Det blir tömkörning en månad till med cavaletti och slutor så får vi se sen!


Nu ska vi iväg och hälsa på papsen en stund, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0