idag

igår var det alla hjärtans dag, ingen jättespeciell dag för mej som jag skrev i ett annat inlägg. Jag fattar inte varför människor måste ha en speciell dag för att komma ihåg varandra..
Älskling jobbade till kl 23 igår men kom hem med blommor och choklad, han är mycket duktigare än mej på sånt :)
Idag jobbar han på två olika ställen så vi var uppe tidigt ( eftersom jag fungerar som levande väckarklocka här ). Jag vet seriöst ingen som är så morgontrött som han är :) Var i vart fall uppe vid halv 6 och gjorde frukost och lyckades jaga iväg honom i tid <3  sen gick jag och la mej och sov till kl 10!!!! haha har typ aldrig hänt förrut.
Så nu slutar han inte förrens vid kl 23 ikväll igen så jag får försöka få tiden att gå på nåt sätt..
Ser ut att vara jätteskönt väder ute så ska väl pallra mej ut en stund tror jag!

GE MEJ SOMMAR!!


Kommentarer
Postat av: ida

åhh va fin häst är det din nya?? kan du inte hja frågestund snart??

2011-02-15 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0