hemma igen och trött

nu var vi hemma igen då. Har precis suttit och kollat på Big Brother med älsklingen :)
Jag och mamma åkte in till Scandinavium efter hennes jobb och gick och kollade på mässan. Jättemysigt och lugnt var det och vi fick gjort det vi skulle.
Hade ju egentligen inget speciellt som jag skulle köpa men vi shoppade lite ändå.
Jag fick köpt mina boxskyltar till hingstarna. Det blev mörkblå med guldtext, likadana som Mondeo har!
Dom kommer om ca. 2 veckor.

Köpte ett Equipe-schabrak som matchar till den orange-blå luvan jag hade hemma, det blir nog snyggt! Färgerna är inte 100 % exakta, var tvungen att ta med blixt..


Det var ju detta jag "skulle" köpa, boxskyltar och det schabraket..

Kunde inte låta bli att fynda lite dock :)
Köpte ett tävlingsset som jag fick jättebra pris på på HL. Kan vara roligt att växla lite med..


Var inne på Börjes också..
Det blev en påse full med grimskaft :)


Underbara gummiband :)


och två vardagsschabrak för 100 kr, för båda!!



Vi pratade med lite olika återförsäljare eftersom vi ev. ska göra om stallen lite och fick en massa broschyrer och grejjer :)

Nästa gång vi åker in är det för att kolla på showen.. ska ev. köpa en grimma till Mondeo också, en "vanlig" lite snyggare hemmagrimma. Funderar på whitaker-grimman som dom har på Skara hästsport.. sen ska jag köpa en mässigskylt med hans namn ingraverat som ska sitta på hans lädergrimma hade jag tänkt.
Vi ska också kolla på lastbilarna lite närmare nästa gång och prata lite med återförsäljarna och sånt :) Vi är ute efter en lastbil model mindre typ.. har en 3-hästars som favorit som är riktigt snygg.. ska också kolla in 4-hästars och b-kortsbilarna..
idag har vi 5-hästars och dom är för stora!

Det var iaf en jättemysig no - stress dag på mässan idag med mamma :)

Kommentarer
Postat av: ida

equipeschabraket e grymt snyggt!! hlsettet oxå vad kostade det?

2011-02-27 @ 00:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0