Göteborg Horse Show!

Funderar på att åka in och bara gå på mässan imorgon så har jag det gjort..
Skulle vara skönt att ha kollat och köpt det man ska så jag bara kan kolla på showen till helgen, vet inte om jag orkar annars.
Jag brukar alltid gå torsdag och söndag. torsdag för att då har inte något tagit slut än och det är ganska lugnt på mässan då.
Söndag för att jag alltid kollar på showen då och för att dom ofta rear ut grejjer då.
Så blir nog att bara jag och mamma åker in och kikar imorgon, i lugn och ro :)

*Ska köpa boxskyltar till Chick och Ludde! vet inte vilken färg jag ska ta..
*Har en blå/ orange Equline luva så funderar på att köpa ett schabrak till den men jag vet inte.. tyckte det  var jättesnygt förra året men det är lite förra årets färg men samtidigt kan jag ju inte använda luvan annars och den var rätt dyr så ja vet inte..
*Ska köpa dyón eller whitaker gummityglar med stopp på.

Sen ska jag bara spana efter roliga grejjer :)

NU ska jag sova!


Sniffron <3


Supergammal Didde-bild <3

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Såg hubbes skylt på Mässan idag! :)

2011-02-24 @ 20:45:29
URL: http://emelieperfction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0