god morgon

Eller jag har faktiskt varit vaken rätt länge.
Filmen igår var riktigt rolig så jag kan absolut rekommendera den, vi skrattade allihopa så det är nog bra betyg!
Får se hur dagen kommer se ut idag.. ska tömköra Mondeo och grejjsa lite med honom.
Vi måste in till backaplan idag igen, köpte en kabel till hemmabion igår och naturligtvis var det feeel kabel. Eller jag tror att det var fel iaf för det funkar inte helt hundra. SOM VANLIGT!!!!!!
Blir så trött på alla tekniska saker ibland att jag har lust att slänga ut dom genom fönstret när Tobbe inte ser.. men det ska vi inte göra. USCH!



Jättegammal bild på mej och Mårten, bilden har inget med texten att göra men den var söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0