bloggvila :)

tjaa! har haft en bloggvila, har inte känt för att uppdatera på ett tag men nu så försöker jag köra på igen då :)
har ni missat nåt kul nu då..? jag tror faktiskt inte det!
i helgen hade vi hoppträningar.
Lördagen red Ebba/ Candy, Johanna/ Jackpot & Emelie/ Yana. Det var kallt och hästarna var lite crazy. Det var länge sedan någon ramlade av men nu passade både Johanna och Ebba på att dyka, det var lite synd såklart men det gick bra som tur var. Candy fick ett litet busspel för att det var så ruskigt kul att hoppa och glömde nog att det satt någon däruppe, tokiga gamla häst.
Vi hade ett hinder med en färgglad plastmatta under, Jackpot tittade ner samtidigt som han hoppade och han och Johanna landade på två olika ställen.
Yana hoppade riktigt fint, det känns som om Emelie börjar hitta knapparna på henne och det flöt faktiskt på riktigt bra. I slutet höjde vi upp en hel del och det gick jättefint.

Söndagen hoppade Emelie Torina. Ylva hjälpte till lite med Jackpot och Johanna fick hoppa Candy.
Det gick bra med alla hästarna!
Tora börjar äntligen kännas lite som sej själv igen, det är en bit kvar men det går åt rätt håll känns det som. Hon gjorde fina språng, lyssnade och var väldigt positiv.

Ska snart gå å lägga mej tror jag men är verkligen inte trött.. borde sova.. sitter å pillar bort en massa lim ur mitt hår, jättekul, sjukt irriterande!
Var hos en frissa i Kungälv idag för att ta ur mina exstensions.. tänkte att det inte skulle spela någon roll vem som tog ur dom, liksom hur svårt kan det vara och så slapp jag åka inte till Gbg. Haha vad jag fick för det, hon tog bara ur dom, kladdade in en massa sprit i mitt hår och skickade hem mej stinkande som en apa för att pilla ur det sista själv. Shit vad paff jag blev. Min vanliga frissa tar ur dom, tvättar, kör inpackning och fixar håret efteråt haha så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0