4 år..

Idag är det den 7 februari 2011, det betyder att jag och min älskling har varit förlovade i 4 år idag :D
Vi förlovade oss ganska tidigt, vi hade bara varit ihop i några månader men allt var bara så rätt och är fortfarande så varför inte.

Tyvärr blir det inte mycket till firande. Älsklingens chef ringde och ville ha in honom på jobb även till kvällen så.. vi behövar alla pengar i världen just nu iom bebisen och att vi sparar till ett lite större boende.
Vi får väl se hur sent det blir..
Tycker inte att det är hela världen faktiskt! Alltså jag menar inte att det är oviktigt eller inte speciellt eller nåt sånt men jag tycker att det är lite skevt att behöva speciella dagar för att göra något speciellt för varandra. Det kan ju vara absolut vilken dag som helst på året egentligen, oftast blir det bara roligare då.

Ta "Alla hjärtans dag" som exempel, måste människor verkligen ha en speciell dag för att komma ihåg varandra..? haha kanske jag som är konstig men jag tycker det är lite skumt!

MEN självklart är det speciellt att det var exakt 4 år sedan vi förlovade oss idag och det ska firas, på nåt sätt :)


Jättegammal bild, Jag Älskar Dej!


Kommentarer
Postat av: ida

Grattis! :D

2011-02-07 @ 17:24:28
Postat av: Elin

Grattis !!!

2011-02-07 @ 17:58:39
Postat av: Anonym

Grattis!:) Har ni tänkt gifta er snart då? :)

2011-02-08 @ 09:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0