uddevalla!

Är i Uddevalla hos min mormor, blev inget sm.. långt för othilia tyckte vi. Och det va tur att vi inte åkte för min mormor ramlade och gjorde sej illa :( har varit här sen igår morse och stannar iaf tills i morgon. Va nog lika bra att vi inte åkte till SM iaf, en person där som jag inte är så väldigt förtjust i så det var ju skönt att slippa se den personen.. ingen nämd o ingen klämd :) Har en kompis som är där som skulle filma lite så ja kan kolla lite iaf. Något år visade dom ju ponny sm på webb-tv men inte i år verkar det som.. Uddevalla är en grymt mysigt stad förresten, skulle lätt kunna bo här! Har så sjukt mycket beslut som måste tas nu inom det närmaste så ja är alldeles rörigt känner jag.. mycket häst beslut.. beslut ja kanske inte vill ta.. men måste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0