trötter

hej!
hoppas alla har haft en grymt bra helg, det har jag haft!

Va i Uddevalla i Lördags, hälsa på min mormor och gick runt och myste, älskar den staden!

Har ridit Yana hela helgen, jättemysigt! Emelie har kommit in på ridgymnasie i Varberg och första veckan ska hon vara där utan häst så nu ska jag rida Yana i en vecka  :) sen ska Yana åka med Emelie till Varberg!
Red ett ganska svettigt dressyrpass igår och det gick riktigt bra. Hon är så himla mysig den ponnyn. Vi tränade mycket övergångar och i slutet körde vi igenom LA:1 programmet och det var klockrent :)

Idag blir det till att rida Tora och Yana, tänkte kolla om Ylva vill med mej ut i skogen, vi får väl se.

Hade tänkt komma iväg till Vena och rida lite dressyr någon dag nu snart.. måste ringa Jessica.
Nu ska jag ta Othilia <3
Kanske hörs vi sen!!


Kanske ska ta lite sånna här fina bilder på Yana också..? beror på vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0