morgon..

shit jag har blivit så morgontrött, jag har varit morgonpigg hela mitt liv men nu är jag en segis.. klockan är snart 11 och jag är fortfarande seg haha

Jag har sett att jag har fått frågor i inläggen men jag har inte haft tid att svara tyvärr men i morgon så ska jag försöka samla alla och svara i ett inlägg så bra det går, hoppas att det är ok!

Är det någon som har någon mer fråga så släng in den nu så kanske jag hinner svara på den med.

Vi kör en liten mini-FRÅGESTUND helt enkelt :)

Ha en bra dag, för det ska jag ha!



Sötis <3

Kommentarer
Postat av: sofi

rider du inte din stora häst längre för du skrev ju att han va frisk lr? ska du ha nån mer stor häst?

2011-08-24 @ 13:36:18
Postat av: Anonym

det där måste vara världens sötaste bebis :D

2011-08-24 @ 17:05:55
Postat av: ebbaa

1. Ska vi åka till godiscupen :)?

2. när fyller candy år :)?

3. vilken färg tycker du candy passar bäst i om du måste välja ? :)

4. vilken färg tycker du mondeo passar bäst i om du måste välja ? :)

2011-08-24 @ 19:29:50
URL: http://ebbaahansen.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0