mer svar..

Postat av: sofi
rider du inte din stora häst längre för du skrev ju att han va frisk lr? ska du ha nån mer stor häst?

-
Mondeo är "frisk" ja :) med det menar jag att han är helt ohalt och inte reagerar på några böjprov osv.. men han är ju en gammal häst med förändringar i haslederna och förändringarna försvinner ju inte så risken finns när man börjar rida honom lite hårdare att han blir dålig igen.
I samråd med min veterinär så har vi tagit fram ett igångsättnings-schema till honom och så hoppas vi att han håller. Just nu rider jag hästarna som ska säljas så jag kommer låta Mondeo vila lite till och sätta igång honom när några till är sålda.
Jag ska inte ha någon mer häst just nu!

Postat av: ebbaa
1. Ska vi åka till godiscupen :)? 
 
-
Ja det tycker jag att vi ska göra :) om alla kan!

2. när fyller candy år :)?

- Tjejen som ägde Candy innan mej hade köpt henne hos en hästhandlare i småland så det är ingen som vet när Candy är född.. när jag var yngre brukade jag "fira" Candy den 17 september för det var dagen då jag fick henne. Så då firade jag våran "årsdag" eller vad man kallar det haha

3. vilken färg tycker du candy passar bäst i om du måste välja ? :)

-
Allt klär en skönhet!
Nämen jag tycker Candy är ruskigt snygg i vinrött, absolut när hon är rakad och får sin lite ljusare färg


4. vilken färg tycker du mondeo passar bäst i om du måste välja ? :)

-
  Mondeo är snygg i allt!! ärligt!
Han är grymt snygg i lila stackarn, han är ju kille <3 mörk lila med kanske en ljusare kant.. sen är han snygg i mörkblått, svart...
Alltså oftast är det inte färgen utan hur schabraket ser ut som gör att han passar i det.. men han är verkligen snygg i allt!


tycker ni att det är någon färg han inte passar i?? muppbild.. haha hade ingen annan på denna datorn!

Postat av: ida
vad va d som hände med tora hos dom som låna henne?

-
Jag kan absolut berätta det.. men det är en lång historia och jag hinner inte skriva det nu, blir ett eget inlägg!

Anonym om höst?:
kan du inte visa filmer på hästarna?? :D

Jag har inga nya filmer på hästarna tyvärr, iaf inte inlagda på datorn.. finns en massa gamla på våran youtube sida - kolla där!
kan slänga upp några :)



Min prins <3



brit <3


montez <3


moa <3



Sara <3


Nu hinner ja inte mer! ha d bäst!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du rider sjukt bra!!!

2011-09-02 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0